Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

7 τρόποι για να αντιμετωπίσετε την ξηροστομία


7 τρόποι για να αντιμετωπίσετε την ξηροστομία
Η ξηροστομία μπορεί να προκύψει σε ηλικιωμένα άτομα, ως παρενέργεια φαρμακευτικής αγωγής ή ως σύμπτωμα κάποιων νοσημάτων όπως ο καρκίνος. Πολλές φορές όταν το στόμα είναι ξηρό εμποδίζει την κατανάλωση φαγητού με συνέπεια την απώλεια σωματικού βάρους.

Κάποιες απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν είναι οι εξής:

1. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 810 ποτήρια υγρών χωρίς καφεΐνη/ ημέρα.

2. Προσθέτετε σάλτσα, κρέμες, έλαια ή γάλα στα τρόφιμά σας. Μ’ αυτό τον τρόπο θα τα κάνετε πιο υγρά και περισσότερο εύγευστα.

3.Αποφύγετε τις μαγειρικές παρασκευές οι οποίες κάνουν πιο «στεγνά» τα φαγητά σας, όπως το τηγάνισμα και το γκριλ. Επιλέξτε κάποιες μαγειρικές παρασκευές οι οποίες διατηρούν μια υγρασία (π.χ. χύτρα ταχύτητας, στο ατμό, βράσιμο).

4.Αποφύγετε σκληρά ή ξηρά τρόφιμα, όπως τοστ, μπισκότα, κράκερ, μπάρες δημητριακών, κριτσίνια, κέικ και σκληρά κρέατα.

5.Πίνετε μικρές γουλιές υγρών κατά τη διάρκεια του γεύματος.

6.Δοκιμάστε τσίχλες χωρίς ζάχαρη, παγάκια, σκληρές καραμέλες χωρίς ζάχαρη.

7.Αποφεύγετε τα καφεϊνούχα ροφήματα, όπως καφές, τσάι και ροφήματα τύπου κόλα, το αλκοόλ, το κάπνισμα και τα στοματικά διαλύματα χωρίς αλκοόλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...