Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

Μακαρόνια με κρύα σάλτσα αλά… Dieticious

 Υλικά  (για 1 άτομο)

1,5 φλιτζάνι  μακαρόνια ολικής άλεσης βρασμένα
1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι στραγγιστό χαμηλών λιπαρών
2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα light
1 ντομάτα (κατά προτίμηση ώριμη)
60 γραμμάρια φέτα χαμηλών λιπαρών
Ρίγανη
Αλάτι

Εκτέλεση

Κόβετε τη ντομάτα σε πολύ μικρά κομματάκια και την αλατίζετε. Τρίβετε τη φέτα και ανακατεύετε καλά τη μαγιονέζα με το γιαούρτι και τη ρίγανη. Τέλος αναμιγνύεται όλα τα υλικά μεταξύ τους και με τα μακαρόνια και έτοιμη η μακαρονάδα.

Υλικό
Θερμίδες
Μακαρόνια (1,5 φλιτζάνι)
245
Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών (1 κουταλιά της σούπας)
10
Μαγιονέζα χαμηλών λιπαρών (2 κουταλιές της σούπας)
82
Ντομάτα
35
Φέτα χαμηλών λιπαρών 60 γραμμάρια
110
Σύνολο
482

Ίσως η πιο εύκολη σάλτσα για μακαρόνια. Την ανακάλυψα, καθώς πειραματιζόμουν, όταν ήμουν φοιτήτρια και θέλοντας κάπως να εμπλουτίσω τα σκέτα μακαρόνια με το τυρί που τα είχα βαρεθεί. Οπότε, πήρα ό, τι είχα στο ψυγείο μου, το ανακάτεψα και βγήκε κάτι πολύ νόστιμο, το οποίο λάτρεψα και το ένταξα στο εβδομαδιαίο μου μενού. Η προετοιμασία του τόσο απλή και γρήγορη! Και το καλύτερο; Δεν έχεις να πλύνεις πολλά σκεύη! 

Ως κυρίως γεύμα, η συγκεκριμένη μακαρονάδα έχει τη σωστή θερμιδική αξία.. Η ποσότητα λίπους είναι πολύ μικρή, λόγω χρήσης υλικών χαμηλών σε λιπαρά. Επίσης, περιλαμβάνει λαχανικά και μακαρόνια ολικής άλεσης, με αποτέλεσμα να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Πρόκειται για ένα πλήρες γεύμα που το μόνο σίγουρο είναι πως θα σας χορτάσει ακόμα και σε μικρές ποσότητες. Συνοδεύστε το με σαλάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...