Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Ερώτηση αναγνώστη/ Γεύματα εκτός σπιτιού

Γεύματα εκτός σπιτιού

Ερώτηση αναγνώστηΘέλω να ρωτήσω για μας που είμαστε πολλές ώρες εκτός σπιτιού κι έχουμε πρόσβασή μόνο σε κυλικείο, κι όχι εστιατόριο, τι πρέπει να τρώμε ώστε να κάνουμε σωστό γεύμα;
Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση!
Η ερώτησή σου είναι αλήθεια πως απασχολεί πολύ κόσμο και είναι ένα μόνιμο καθημερινό πρόβλημα. Υπάρχουν αρκετές λύσεις, αλλά κυρίως θα πρέπει να υπάρχει θέληση από σένα, ώστε να μην καταφεύγεις στους γευστικούς πειρασμούς του κυλικείου και να επιλέγεις τα πιο θρεπτικά και υγιεινά του προϊόντα. Αρχικά, καλό θα ήταν να έχεις προγραμματίσει από την αρχή της ημέρας τα γεύματά σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να μην αγοράσεις κάποιο σνακ παρορμητικά μόνο και μόνο επειδή το είδες στο ράφι του κυλικείου. Επίσης, για τον ίδιο λόγο, προσπάθησε να μην πηγαίνεις πολλές φορές στο κυλικείο, αντίθετα «αγγάρεψε» κάποιο φίλο σου να σου πάρει τον καφέ σου. Κάποιες ενδεικτικές προτάσεις για σνακ είναι
·             1 μπάρα δημητριακών
·             Κουλούρι Θεσσαλονίκης
·             2-3 κριτσίνια ολικής άλεσης
·             2-3 crackers ολικής άλεσης
·             1- 2 φρούτα
·             Φυσικός χυμός
·             8- 10 ανάλατοι ξηροί καρποί
·             2 μπισκότα ολικής άλεσης, χωρίς ζάχαρη
·             1 τόστ ολικής άλεσης με γαλοπούλα και κασέρι
Κάποια από τα παραπάνω μπορείς να τα παίρνεις και από το σπίτι σου (π.χ. τα φρούτα). Πέραν όλων των παραπάνω σνακ, κάποια κυλικεία πλέον προσφέρουν και σαλάτες, οι οποίες είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή, θα σου προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά και θα σου μειώσει αρκετά το αίσθημα της πείνας.
Τα σνακ όταν καταναλώνονται στη σωστή ποσότητα, αλλά και στη σωστή ποιότητα μπορούν να μειώσουν το αίσθημα της πείνας και να μειώσουν την υπερκατανάλωση στο κυρίως γεύμα. Σ’ αυτό το σημείο είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί, πως θα ήταν καλό να προσέχεις να μην αυξάνεις την ποσότητα του κυρίως γεύματός σου, λόγω είτε του ότι δεν έχεις φάει κάποιο άλλο ολοκληρωμένο γεύμα μέσα στην ημέρα, είτε του αυξημένου αισθήματος πείνας που μπορεί να έχεις.
Τέλος, μια καλύτερη επιλογή θα ήταν να έπαιρνες το γεύμα σου σε τάπερ, ώστε να μην παραλείπεις τα κυρίως γεύματά σου.

Ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω η απάντησή μου να σε κάλυψε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...