Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Ερώτηση αναγνώστριας- Ιδανικό σωματικό βάρος

Καλησπέρα 
Είμαι 22 χρόνων, έχω 1,63 ύψος και είμαι 77 κιλά. Ποια κιλά είναι τα ιδανικά για το ύψος μου;


Αγαπητή αναγνώστρια
Αρχικα για να ειμαστε πιο ακριβεις, καλο θα ηταν αντί για ιδανικό να μιλάμε για φυσιολογικό βάρος. Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος και μοναδικός αριθμός που μπορεί να ορίσει το φυσιολογικό βάρος. Στην ουσία υπάρχει ένα εύρος τιμών σωματικού βάρους που αν βρίσκεσαι εντός αυτού, τότε το βάρος σου θεωρείται φυσιολογικό. Αυτό το εύρος τιμών προκύπτει από το δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) μέσω μιας απλής μαθηματικής εξίσωσης.Ο δείκτης μάζας σώματος (ΔΜΣ), είναι το πηλίκο του βάρος (σε κιλά) διά το ύψος σου (σε μέτρα) υψωμένο στο τετράγωνο, δηλαδή ΔΜΣ=Βάρος/ύψος2 . Αν αυτή η πράξη δώσει από 18,5 έως 24,9 τότε το βάρος σου θεωρείται φυσιολογικό, αν ο ΔΜΣ σου είναι από 25 έως 29,9 τότε θεωρείσαι υπέρβαρη, από 30 έως 34,9 παχύσαρκη πρώτου βαθμού, από 35 έως 39,9 παχύσαρκη δεύτερου βαθμού. Εν προκειμένω ο ΔΜΣ σου είναι 28,98, δηλαδή θεωρείσαι υπέρβαρη. Για να φτάσεις εντός του εύρους του φυσιολογικού βάρους, τότε το βάρος σου θα πρέπει να βρίσκεται κάπου μεταξύ των 50 κιλών και των 66 κιλών. Εάν θες λοιπόν να χάσεις σωματικό βάρος τότε αρχικός σου στόχος καλό θα ήταν να είναι τα 66 κιλά.

Ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω η απάντησή μου να σε κάλυψε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...