Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014

Ερώτηση αναγνώστη/ Πόσο καφέ μπορώ να πίνω;

Ερώτηση Αναγνώστη: Καλησπέρα σας! Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει όριο στους καφέδες που μπορείς να πιες την ημέρα για να ξεγελάς την πείνα σου;

Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη, καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση!
Από τα συμφραζόμενά σου καταλαβαίνω πως θέτεις το ζήτημα του αριθμού των καφέδων ως υποκατάστατο γεύματος ή σαν κάτι που να "ξεγελάει" το αίσθημα της πείνας. Είναι αλήθεια πως ο καφές μπορεί να είναι ένας σημαντικός σύμμαχος στη δίαιτα, καθώς ένα ποτήρι καφέ αποδίδει περίπου 1 θερμίδα. Οι όποιες θερμίδες μπορεί να μας αποδώσουν οι καφέδες, προέρχονται από τη ζάχαρη την οποία προσθέτουμε σ’ αυτούς, από τη σαντιγί, από το γάλα ή από τα διάφορα μικρά σνακ που καταναλώνουμε σα συνοδευτικά του καφέ, όπως τα κουλουράκια. Οπότε να τονίσουμε πως αν πίνεις τον καφέ σου σκέτο ή με λίγο γάλα χαμηλών λιπαρών, αυτό σημαίνει πως δεν προσλαμβάνεις θερμίδες απ’ αυτόν. 
Σχετικά με την ασφαλή κατανάλωση καφεΐνης, αυτή ανέρχεται στα 200 mg την ημέρα. Αυτό σε φλιτζάνια καφέ μεταφράζεται σε περίπου 2-3. Φυσικά, εξαρτάται και από το πόσο "βαρύ" θέλεις τον καφέ σου, δηλαδή αν ένα φλιτζάνι περιέχει 3 κουταλιές καφέ, διαφέρει από ένα φλιτζάνι το οποίο περιέχει 1 κουταλιά καφέ. Επίσης, μην ξεχνάς πως καφεΐνη περιέχεται και σε άλλα ροφήματα, όπως τα ροφήματα τύπου cola, τα ενεργειακά ποτά, η σοκολάτα κ.α..
Οπότε, καλό θα ήταν να πίνεις 2- 3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, προσέχοντας την ποσότητα ζάχαρης και γάλακτος που θα προσθέτεις σ’ αυτούς. Εναλλακτικά, θα μπορούσες να καταναλώνεις ντεκαφεϊνέ, ο οποίος περιέχει πολύ μικρές ποσότητες καφεΐνης.


Ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω η απάντησή μου να σε κάλυψε!

Δείτε επίσης για τον καφέ: http://www.dieticious-zoisamara.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...