Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Test 9- Συμπεριφορά στην παραλία

Πάρτε ένα χαρτί και μολύβι και σημειώστε!

(Όλα τα τεστάκια είναι περισσότερο ψυχαγωγικά και τα αποτελέσματά τους δίνουν μια εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγετε να διατρέφεστε. Τα αποτελέσματά τους δεν είναι σε καμία περίπτωση απόλυτα αξιόπιστα)

Πόση ώρα πριν κολυμπήσετε καταναλώνετε το κύριο γεύμα σας;
Α. Ένα τέταρτο με μισή ώρα (0)
Β. Μισή ώρα με μία ώρα (1)
Γ. 1-2 ώρες (2)
Δ. >2 ώρες (3)

Πόση ώρα κατά μέσο όρο αφιερώνετε στο κολύμπι ή σε άλλα σπορ όταν είστε στην παραλία;
Α. Ένα τέταρτο (0)
Β. Ένα τέταρτο με μισή ώρα (1)
Γ. Μισή με 1 ώρα (2)
Δ. >1 ώρα (3)

Όταν φεύγετε από την παραλία νοιώθετε πολύ νηστικοί και έχετε την τάση να κάνετε κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων στο γεύμα που ακολουθεί;
Α. Ποτέ (3)
Β. Σπάνια (2)
Γ. Συχνά (1)
Δ. Πάντα (0)

Συνηθίζετε να καταναλώνετε κάποιο μικρό σνακ όταν βρίσκεστε στην παραλία;
Α. Ποτέ (0)
Β. Σπάνια (1)
Γ. Συχνά (2)
Δ. Πάντα (3)

Συμβαίνει να καταναλώνετε κάποιο αλκοολούχο ποτό πριν κολυμπήσετε;
Α. Ποτέ (3)
Β. Σπάνια (2)
Γ. Συχνά (1)
Δ. Πάντα (0)


Από 0- 6 πόντους: Θα πρέπει να είστε αρκετά προσεκτικοί, αρχικά με τον τρόπο που διατρέφεστε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το κολύμπι σας. Είναι απαραίτητο, να μην έχετε καταναλώσει το κύριο γεύμα σας λιγότερο από 1-2 ώρες πριν κολυμπήσετε. Επίσης, κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στην παραλία, καλό θα ήταν να καταναλώνετε ένα πολύ μικρό σνακ, όπως ένα φρούτο ή μία μπάρα δημητριακών και όχι κάτι παραπάνω και πάλι σε χρονική απόσταση άνω της μισής ώρας από το κολύμπι. Θα σας βοηθήσει ώστε να μην υπερκαταναλώσετε στο επόμενο γεύμα σας, καθώς και να αποφύγετε πιθανές ζαλάδες, οι οποίες θα οφείλονται στη πείνα σε συνδυασμό με τη ζέστη και τον ήλιο. Πολύ σημαντικό είναι επίσης να μην καταναλώνετε καθόλου αλκοόλ, όταν σκοπεύετε να κολυμπήσετε. Μπορεί το αλκοόλ να προσδίδει την αγαπημένη σε όλους μας ευφορία και να μας κάνει να ξεχνιόμαστε, αλλά κανείς δε θέλει η βόλτα στη θάλασσα να έχει άσχημη κατάληξη. Όπως με την οδήγηση, έτσι και με το κολύμπι το αλκοόλ μας κάνει να υπερεκτιμάμε τις δυνατότητές μας. Αν συνοδεύεται δε και από πλούσιο γεύμα, τότε το να κολυμπήσετε στη συνέχεια είναι απαγορευτικό. Επίσης, κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στην παραλία, καλό θα ήταν να προτιμάτε δραστηριότητες, όπως το κολύμπι, κάποιο παραθαλάσσιο σπορ, το περπάτημα από την.. ξαπλώστρα. Εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη της!

Από 7- 11 πόντους: Γνωρίζετε πως πρέπει να συμπεριφέρεστε στην παραλία, αλλά το αμελείτε. Παρασύρεστε από τους γευστικούς πειρασμούς και την άνεση της ξαπλώστρας σας. Σηκωθείτε από την ξαπλώστρα και αφήστε το στομάχι σας τόσο άδειο όσο πρέπει ώστε να σας επιτρέπει να κολυμπάτε άνετα. Όπως είπαμε, αποχή από μεγάλα γεύματα για τουλάχιστον 1- 2 ώρες πριν κολυμπήσετε και πολύ κολύμπι και σπορ…


Από 12- 15 πόντους: Συγχαρητήρια! Εύγε!  Μπράβο! Και όλα τα επιφωνήματα μαζί! Είστε πρότυπο! Κάνετε ένα μαθηματάκι και στην οικογένεια, παρέα σας, στους διπλανούς σας τέλος πάντων για να αποφύγουμε δυσάρεστες εξελίξεις. Παρασύρετέ τους στο κολύμπι, στο παραθαλάσσιο τέννις (aka ρακέτες) κοκ.

Δείτε επίσης: Tips για τη διατροφή στην παραλία 
και το Editorial του Dieticious Πώς θα βγω φέτος στην παραλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...