Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

Test 11- Ήρεμο γεύμα ή αγώνας δρόμου;

Πάρτε χαρτί και μολύβι και σημειώστε! (Όλα τα τεστάκια είναι περισσότερο ψυχαγωγικά και τα αποτελέσματά τους δίνουν απλά μια ιδέα για τον τρόπο με τον οποίο επιλέγετε να διατρέφεστε. Τα αποτελέσματά τους δεν είναι σε καμία περίπτωση απόλυτα αξιόπιστα)

Test 11- Ήρεμο γεύμα ή αγώνας δρόμου;

  1. Πόση διάρκεια έχει ένα τυπικό μεσημεριανό γεύμα σας;
Α. Πάνω από 20 (1)
Β. Περίπου 15 (2)
Γ. 5- 10 λεπτά (3)

  1. Όταν καταναλώνετε ένα κυρίως γεύμα, συνηθίζετε να κάνετε ταυτόχρονα και άλλες δραστηριότητες, όπως παρακολούθηση τηλεόρασης ή διάβασμα βιβλίου;
Α. Ποτέ (1)
Β. Σπάνια (2)
Γ. Συχνά (3)
Δ. Πάντα (4)

  1. Οι φίλοι και η οικογένεια παραπονιούνται συνέχεια ότι κάνετε πολλή ώρα να φάτε;
Α. Ποτέ (4)
Β. Σπάνια (3)
Γ. Συχνά (2)
Δ. Πάντα (1)

  1. Όταν ολοκληρώνετε το γεύμα σας δεν αισθάνεστε απόλυτο κορεσμό, αλλά μετά από 10- 15 λεπτά μετά το πέρας του νοιώθετε δυσφορία λόγω υψηλής κατανάλωσης;
Α. Ποτέ (1)
Β. Σπάνια (2)
Γ. Συχνά (3)
Δ. Πάντα (4)

Από 4- 7 πόντους: Καταναλώνετε το γεύμα σας αργά και μεθοδικά. Μασάτε καλά την τροφή σας και συνήθως η κατανάλωση ενός γεύματος διαρκεί για σας πάνω από 15 λεπτά. Τις περισσότερες φορές νοιώθετε κορεσμό ακόμα και πριν τελειώσετε το γεύμα σας. Μπράβο! Συνεχίστε έτσι!

Από 8- 11 πόντους: Προσπαθείτε να καταναλώνετε το γεύμα σας αργά καθώς ξέρετε πως αυτό είναι το σωστό αλλά πολλές φορές δεν τα καταφέρνετε. Αν και τις περισσότερες φορές προσπαθείτε να αφιερώσετε χρόνο αποκλειστικά στο κυρίως γεύμα σας, χωρίς να κάνετε ταυτόχρονα άλλες δραστηριότητες, αυτό δεν είναι πάντα εφικτό. Η παρακολούθηση τηλεόρασης ή οι άλλες δραστηριότητες μαζί με το μεσημεριανό σας γεύμα αποσπούν την προσοχή με αποτέλεσμα τη μη συνειδητοποίηση της ποσότητας κατανάλωσής του.


Από 12- 15 πόντους: Τρώτε τόσο γρήγορα που μερικές φορές δε θυμάστε πότε και αν φάγατε. Ηρεμίστε! Δε σας κυνηγάει κανένας. Αφιερώστε ένα μισάωρο τουλάχιστον στο φαγητό σας. Φάτε με την οικογένεια και με τους φίλους σας, κάνετε παύσεις, συζητήστε. Ο αριθμός των φορών που μασάμε την τροφή και ο χρόνος που κάνουμε για να καταναλώσουμε το γεύμα συνδέονται θετικά με τη μείωση του σωματικού βάρους. Ο λόγος είναι απλός: Δίνουμε χρόνο στον οργανισμό μας να συνειδητοποιήσει  στο σωστό χρόνο αν έχει επέλθει κορεσμός ή όχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...