Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016

Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!

Το μεγαλύτερο πρόβλημα πολλών όσων ξεκινούν ένα πρόγραμμα διατροφής είναι η αποχή από τα γλυκά 
Μάλιστα η απόλυτη στέρηση τους για όσο διάστημα ακολουθούν το διατροφικό πρόγραμμα έχει σαν αποτέλεσμα μετά το πέρας αυτού του διαστήματος να τα καταναλώνουν ανεξέλεγκτα.

Σε μία προσπάθεια απώλειας βάρους τα γλυκά δεν μπορούν να αποτελούν καθημερινή επιλογή, ωστόσο σίγουρα υπάρχουν κάποιες υγιεινές επιλογές που θα μπορούσαν να ενταχθούν περιστασιακά στη δίαιτα και να αντικαταστήσουν είτε το πρωινό γεύμα είτε το δεκατιανό, ειτε το απογευματινό σας σνακ.

Κάποιες τέτοιες επιλογές είναι:

Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!2 φρυγανιές ολικής άλεσης με 1 κουταλιά του γλυκού ταχίνι ολικής άλεσης  και 1 κουτ. του γλυκού μέλι. Αυτό το μικρό γεύμα θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή αντικατάσταση του πρωινού, καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεϊνη, σε υδατάνθρακες και σε καλά λιπαρά οξέα.

Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!
1 μπωλ κρέμα άνθος αραβοσίτου με γάλα 1,5% ή 1 μπωλ ρυζόγαλο με γάλα 1,5% Οποιαδήποτε από αυτές τις δύο επιλογές θα μπορούσε να αποτελέσει επίσης μια αντικατάσταση του πρωινού 1 φορά/ εβδομάδα ή του βραδινού πάλι με την ίδια συχνότητα. Αντικαταστήστε τη ζάχαρη που πιθανόν να προσθέτατε, με στέβια και το πλήρες γάλα με γάλα χαμηλών λιπαρών.

Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!


30 γρ. χαλβάς Ο χαλβάς είναι ένα γλυκό με πολλές θερμίδες. Γι' αυτό συνιστούμε μειωμένη ποσότητα. Ωστόσο είναι πλούσιος σε καλά λιπαρά οξέα. Μπορείτε να προτιμήσετε την εκδοχή του χωρίς ζάχαρη. Προτιμήστε τον σε συχνότητα λιγότερη από 1 φορά/ εβδομάδα.





Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!
30 γρ. σοκολάτα υγείας. Η σοκολάτα υγείας δεν έχει λιγότερες θερμίδες από τις υπόλοιπες σοκολάτες. Αυτό σημαίνει πως φυσικά και δεν μπορείτε να την καταναλώνετε άφοβα, οπότε θα μπορούσατε να τις προτιμάτε το πολύ 1 φορά ανά εβδομάδα σε πολύ μικρή ποσότητα. 






Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!1 γιαούρτι 2% + 1 κ.γ. μέλι + 5 καρύδια. Καλή επιλογή τόσο για βραδινό όσο και για πρωινό γεύμα. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και χαμηλό σε λιπαρά, σίγουρα αξίζει να το εντάξετε στη δίαιτά σας.






Ζελέ light (χωρίς ζάχαρη). Το ζελέ χωρίς ζάχαρη έχει πολύ λίγες θερμίδες, οπότε μπορείτε να το εντάξετε στο διαιτολόγιό σας άφοβα







Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!
Ρόφημα σοκολάτας. 1 ποτήρι γάλα 1,5% + 2 κουτ. του γλυκού σοκολάτα σε σκόνη. Αντικαθιστώντας το πλήρες γάλα με γάλα 1,5% λιπαρών και χωρίς να προσθέσετε επιπλέον ζάχαρη στη σοκολάτα σας, έχετε ένα ρόφημα γλυκό με σχετικά λίγες θερμίδες







Γλυκό στη δίαιτα; Ναι!2 κουτ. του γλυκού γλυκό του κουταλιού. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, φτωχό σε λίπος και σας προσφέρει τη γλυκύτητα που σας λείπει σε μία δίαιτα. 







Προφανώς δε θα μπορούσαμε να σας προτείνουμε να εντάξετε μία πάστα ή μία μεγάλη σοκολάτα ή οποιοδήποτε άλλο γλυκό στη δίαιτά σας, ωστόσο μπορείτε να πείτε πως και οι παραπάνω επιλογές σας προσφέρουν τη γλυκιά γεύση που νοιώθετε να σας λείπει σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους. Σίγουρα και αυτές οι επιλογές πρέπει να καταναλώνονται με σύνεση και όχι ανεξέλεγκτα έχοντας τη δικαιολογία του υγιεινού. 

Κάνετε επίσης το test του Dieticious για τα γλυκά: Πόσο αγαπάτε τα γλυκά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...