Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2016

Porridge: η νέα τάση στο θρεπτικό πρωινό



Porridge: η νέα τάση στο θρεπτικό πρωινό
Τώρα τελευταία πολλοί με ρωτάτε για το πόριτζ μιας και τυχαίνει να διαβάζετε γι’ αυτό σε πολλά sites. Το πόριτζ είναι ένα πρωινό που ήρθε στην Ελλάδα από τη Μ. Βρετανία και τις Σκανδιναβικές χώρες κυρίως. Αν και παλιά ήταν το φαγητό των φυλακισμένων, πλέον έχει γίνει το πρωινό της fitness κοινότητας. Είθισται να τρώγεται ως γλυκό, αλλά το πόριτζ μπορεί να σερβιριστεί και αλμυρό προσθέτοντας αλάτι.

Τα βασικά υλικά που θα χρειαστείτε είναι νιφάδες βρώμης και γάλα ή νερό.

Η αναλογία, νιφάδες: γάλα ή νερό είναι 1:3. Δηλαδή αν βάλετε μισή κούπα νιφάδες βρώμης θα βάλετε 1,5 κούπα νερό ή γάλα κ.ο.κ.. Βάζετε τη βρώμη και το γάλα ή το νερό σε ένα σκεύος σε δυνατή φωτιά. Αφού αρχίσει να κοχλάζει χαμηλώνετε τη φωτιά μέχρι να χυλώσει το μείγμα και να αποκτήσει την υφή μιας κρέμας. Οπότε και είναι έτοιμο.

Μπορείτε να προσθέσετε μέλι, αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς ή άλλους καρπούς, όπως λιναρόσπορο κ.α.

Είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και καλά λιπαρά οξέα.


Θα σας δώσει όλη την ενέργεια που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε την ημέρα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...