Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Διατροφή στην παραλία


Είναι γεγονός πως η θάλασσα «ανοίγει» την όρεξη. Λίγο ο ήλιος, λίγο η κολύμβηση, λίγο τα αθλήματα στην παραλία, μας κάνουν να θέλουμε να τρέξουμε στο κοντινότερο ταβερνείο ή να υποκύψουμε στον λουκουμά που κάθε τόσο περνάει από μπροστά μας. Μιας κι αυτές τις μέρες αν όχι όλοι, οι περισσότεροι βρίσκεστε στη θάλασσα, θα σας ενδιέφερε σίγουρα να διαβάσετε κάποιες υγιεινές, δροσερές και οικονομικές επιλογές στα snacks που μπορείτε να κάνετε στην παραλία. To σημαντικότερο είναι να κάνετε μικρά και συχνά γεύματα ώστε όταν θα φύγετε από την παραλία να μην είστε τόσο πεινασμένοι ώστε να τρώτε διπλάσιες ποσότητες μερίδων στο κύριο γεύμα σας.

Ροφήματα
Αρχικά, πρέπει να τονίσουμε τη σημασία της ενυδάτωσης, ειδικότερα όταν βρισκόμαστε στην παραλία καθώς όταν είμαστε στη θάλασσα δεν αντιλαμβανόμαστε εγκαίρως το αίσθημα της δίψας με αποτέλεσμα να καθυστερούμε να πιούμε κάποιο υγρό. Αυτό συμβαίνει είτε γιατί είμαστε στο υδάτινο περιβάλλον της θάλασσας το οποίο «μας ξεγελάει» είτε γιατί η πίεση που δημιουργεί το νερό στο σώμα μας αυξάνει τη διούρηση με αποτέλεσμα να αποβάλουμε μεγάλη ποσότητα υγρών από το σώμα μας. Η ενυδάτωση γίνεται όχι μόνο μέσω του νερού αλλά και μέσω άλλων υγρών, όπως οι χυμοί, το γάλα, ο καφές αλλά ακόμα και μέσω των φρούτων που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό.
Επιλογές ροφημάτων με λίγες θερμίδες είναι πέραν φυσικά του νερού
§         Οι φυσικοί χυμοί φρούτων
§         Ο καφές χωρίς πολλή ζάχαρη
§         Το κρύο τσάι
§         Ένα ποτήρι μπύρα (ειδικά με το αλκοόλ ας μην το παρακάνετε διότι στη θάλασσα μπορεί να γίνει επικίνδυνο)

Snacks
Tα snacks μπορείτε να τα προετοιμάζετε από το σπίτι σας είτε να τα προμηθεύεστε από καταστήματα. Όλα αποτελούν οικονομικές επιλογές
§         Τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα και λαχανικά της επιλογής σας
§         Φρούτα
§         Μικρή ποσότητα ξηρών καρπών
§         Μπάρα δημητριακών
§         Κουλούρι Θεσσαλονίκης
§         2-3 κριτσίνια ολικής άλεσης
§         Γιαουρτάκι με φρούτα το οποίο μπορείτε να το διατηρείτε σε ένα ψυγειάκι

Φυσικά προσοχή στις ποσότητες, η ποιότητα δεν αναιρεί την ποσότητα!

Δείτε επίσης το τεστάκι του Dieticious για τη συμπεριφορά στην παραλία!
και το Editorial του Dieticious Πώς θα βγω φέτος στην παραλία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...