Επικοινωνείτε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με τη διατροφή μέσω e-mail στο

zoiasamara@gmail.com. Στη συνέχεια θα σας απαντήσω μέσω του blog στη στήλη "Q & A"!

Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Ερώτηση αναγνώστη/ Νερό


Κάνω δίαιτα ένα μήνα, βλέπω ορατά αποτελέσματα αλλά δεν ακολουθώ λόγω δουλειάς το χρυσό κανόνα του νερού. Πόσο κακό είναι αυτό; 


Απάντηση
Αγαπητέ αναγνώστη,
Η ενυδάτωσή μας είναι πολύ σημαντική, καθώς σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες του οργανισμού μας παίρνει σημαντικό μέρος το νερό, το 40-60% του βάρους μας αποτελείται από νερό!
Καταρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα! Η πρόσληψη νερού δεν σχετίζεται με την απώλεια βάρους σου αλλά με την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σου σε υγρά. Οπότε τα αποτελέσματα που βλέπεις από τη διατροφή που κάνεις οφείλονται στη μείωση της ενεργειακής σου πρόσληψης και όχι στο πόσο νερό πίνεις. Επίσης, οι ανάγκες σε υγρά εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες όπως το ύψος, το βάρος, η ηλικία, το φύλο, τα επίπεδα της σωματικής δραστηριότητας, οι κλιματικές συνθήκες, η κατάσταση της υγείας κ.α. Γενικά να γνωρίζεις ότι η ενυδάτωσή σου επιτυγχάνεται όχι μόνο μέσω του νερού αλλά μέσω όλων των υγρών που καταναλώνεις όπως οι χυμοί, ο καφές, το τσάι, τα αναψυκτικά, το γάλα αλλά και μέσω τροφών όπως για παράδειγμα τα φρούτα και τα λαχανικά στα οποία έως και το 90% του βάρους τους είναι νερό.  Προσοχή όμως, γιατί μπορεί κάτι από τα παραπάνω να συνδυάζεται με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, που και το αίσθημα της δίψας δεν ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό και η κατάχρησή της να δυσχεραίνει τη διαδικασία ελέγχου του βάρους. Συμπερασματικά, αν είσαι ένας υγιής ενήλικας και η ημέρα σου περιλαμβάνει την κατανάλωση κι άλλων υγρών πέραν του νερού, τα 5-6 ποτήρια νερό την ημέρα είναι μια χαρά, δε χρειάζεται όμως κι αυτό να γίνεται καταναγκαστικά και να κυκλοφορείς παντού μ’ ένα μπουκαλάκι νερό στο χέρι αγχωμένος.
Ευχαριστώ πολύ κι ελπίζω η απάντησή μου να σε κάλυψε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...